2007-03-06 07:31:09

A bölcsi-keresés kálváriája

Unatkozik velem a fiam. Már nem tudok neki elég élményt nyújtani egy napra, kevés vagyok neki, gyerektársaságra van szüksége. Nincs mit tenni, el kell kezdeni a bölcsődét!

Gondos anyukaként az összes önkormányzati bölcsődét végigjártam a kerületben. Szám szerint hétben voltam, mindegyikben beszéltem az igazgatónővel, bejártam a csoportszobákat, megnéztem a konyhát (HACCP-s legyen!), a mellékhelyiségekről nem beszélve. Ellenőriztem a játékokat, hogy van-e köztük olyan, amiről leolvadhat a festék, vajon ők is ellenőrizték-e, hogy a kis kerekek le tudnak-e esni a dömperről és próbáltam különféle – a konyhás néniknél bevetett – trükkel rájönni, hogy a reggelihez, ígéretükhöz hűen biztosan csak barna kenyeret adnak. Az EU-konform játszótérre pedig külön nagy hangsúlyt fordítottam arról nem beszélve, hogy kint alvás esetén semmiképp se legyen nagy utcai forgalom a környéken.

Találtam is két olyan intézményt, ami megfelelt az igényeimnek. Az egyikből felháborodottan utasított ki az igazgatónő, hogy mit képzelek én, miért akarom bölcsibe adni a gyerekem, amikor úgyis otthon leszek nem sokára – mutatott a már szépen gömbölyödő pocakomra. Hiába volt minden ígéret, hogy csak szeptembertől, amikor a második gyerek születése után újra szeretnék dolgozni és hogy persze, hogy hozom a munkáltatói igazolást, és nem, a gyedre sem tartok igényt, persze, hogy lemondok róla. Az ígéreteim nem értek semmit, csak egy kurta majd jöjjek vissza szeptembertől és beszéljünk újra félmondatot, ami ellen hiába próbáltam tiltakozni azzal, hogy akkor már minden hely betelik majd és a várólistáról még legalább egy fél év, amíg helyünk lesz. Nem használt semmi, vesztes pozícióban voltam.

A másik bölcsiben már kedvesebbek voltak, de ott is várólistára kerültem. Hosszú hónapokon, egy testvér születése és egy újabb – már sokkal szívhez szólóbb – jelentkezési lap kitöltése után egy csodás reggel csöngött a telefon. Üresedett egy hely nálunk, ha mi is úgy gondoljuk, el tudják kezdeni a beszoktatást. Már hogyne gondoltuk volna! Megszerveztem a segítséget és Benedek fiammal elindultunk egy reggel a két sarokra lévő bölcsi felé. Nagyon nagy élmény volt neki gyerekekkel játszani, olyan játékokkal, amik otthon nem voltak, labdázni a többiekkel és persze mindeközben anyát is a közelben tudni. Én pedig igyekeztem a bölcsis néniket Benedek eddigi életéről, tulajdonságairól felvilágosítani, hiszen ők vigyáznak majd rá, tehát biztosan mindent tudni akarnak majd róla. Nem egészen – ők megelégedtek volna egy egy oldalas jellemzéssel, amit a fiamról kellett volna írnom egy kockásfüzetbe, ami üzenőként szolgált volna a későbbiekben. Sokkal többet törődtek azzal, hogy kellő mennyiségű pelenkát és popsitörlőt hozzak, a védőnői igazolásra pedig mindenképp írjuk rá, hogy a D-vitamint otthonában szedi. Még ezzel nem is lett volna problémám, de nem sokára több is kiderült a csoportról. Találkoztam itt Bélukával, akinek a ruháit hetente egyszer mossák ki a szülei és csak egy váltás ruhája volt, Laurával, aki minden fiún túltett a rosszasságban, mint kiderült azért, mert otthon rendszeresen verték és sokszor vették át a bölcsis nénik véraláfutásokkal, kék-zöld foltokkal és persze Ádámkával is találkoztam, akit még bárányhimlősen is behozott a reggel fél tízkor már részeg édesanyja. A pöttyöket látva kézen fogtam a fiamat és meg sem álltunk hazáig.

A beszoktatás harmadik napján adtam fel. De később kiderült, hogy nem volt szerencsénk, mert a leglelketlenebb bölcsis nénikhez kerültünk, mert ott volt üresedés.

Hónapokkal később szántam el magam újra, hogy bölcsődét keressek a fiamnak, ott a második újrakezdő beszoktatás ma is tart. Arra jöttem rá, hogy még én nem állok készen a bölcsődére, nem a fiam. Legközelebb csak hónapokkal később próbálkoztunk újra, de ez már egy másik történet.


Címkék: gyerek, bölcsöde
Értékelés: 1.53 Hozzászólások: (162)
Értékeld mennyire tetszett ez a bejegyzés:
HOZZÁSZÓLÁSOK SZÁMA: 162
Kriszti

Igaza van a Zsolt nevü hozzászólónak,én kedves D.Zsuzsa meggondolnám ezt a szóvívői állást.Mert jobb,ha az ember lányára évek múlva úgy emlékeznek a kedves ledegradált honpolgárok,hogy egy csinos nő a sztárvilágból,mint egy kirúgott kormányszóvivő.Megsúgom,úgyis ez lesz a vége.
2007-03-21 20:37:45

Ági

Kedves Zsuzsa!
Sok éve dolgozom bölcsődében. Igazán sajnálom és kicsit szégyellem is magam a rossz véleménye miatt. Önt is sajnálom, a nép haragja miatt, mert úgy gondolom, valamiben Önnek is igaza van.
Igen, mindenkinek igaza van- a saját szempontjából, hiszen mindenki a saját tapasztalata szerint ítél. Nagyon sajnálom, hogy önnek negatív tapasztalatban volt része. Kérem, hogy higgyje el nem minden bölcsődében szerzett volna ilyen tapasztalatot, ezért érezzük igazságtalannak a cikkét.Olyan kevés írás jelenik meg a bölcsődékről és nem esik jól nekünk az, hogyha a megjelenő írás, rossz fényben tüntet fel minket.
Sajnálom, hogy abban a kerületben, ilyen rossz helyzetet éltek meg.
Azt gondolom, hogy nekünk, a szakembereknek a megjlenő kritikán mindenképpen el kell gondolkodnunk és tanulnunk kell belőle. Sokat dolgozunk azon, hogy szakmai elvárásoknak megfelelő, magas színvonalú munkát végezzen minden gondozónő. Munkatársaink igyekeznek is meg tenni a tőlük telhető legjobbat. Ahogy a gondozónők,úgy a szülők sem egyformák. Van aki szorongóbb, aggódóbb mint más szülők, vannak akik nehezebben, "bizalmatlanabbul" hagyják gyermeküket más gondoskodására, és ezért érzékenyebben, kritikusabban figyelnek minden mozzanatot. A gondozónőknek ezt a helyzetet is meg kell tudniuk oldani, oly módón, hogy azzal mindkét fél elégedett legyen. Ezt a gondozónők tapasztalata, szakmai tudása, hozzáértése, empátiája és még sok minden más segíti elő. Biztos vagyok abban, hogy nagyon sok bölcsődében nem is keletkezett volna Önnek ilyen rossz emléke. Sajnálom, hogy nem azokban a bölcsődékben járt. Én szívesen mutatok Önnek ilyen helyet, és szívesen megismertetem a bölcsődei élet hétköznapjaival, és sok jó "bölcsis nénivel" találkozhat. Olyanokkal akik meg tudnák az Ön véleményét változtatni, és meg tudnák mutatnii Önnek azt, hogy a Beneek fia boldognak érezheti magát olyan gyermekek között is akik más életkörülmények között élnek, mint Ő. Így esélyt kapna arra, hogy az embereket (társait) önmagukért fogadja el, és el tudja hinni, hogy a "mások" is értékes, szerethető emberek.
Remélem, hogy gyermekei nevelése során Ön is rájön erre.
Kívánok szép napokat Önnek. Ági
2007-03-21 19:37:00

Mülelr Anna Ráhel

Tisztelt Zsuzsanna!

Megvallom, nem sokat tudtam Önről, csak azt, hogy általánosan nem kedvelik Önt az emberek és nem tartják megfelelőnek arra, hogy a kormányszóvivői posztot átvegye. Így magára kerestem a neten és ide lyukadtam ki... Erre a blog oldalra.
Sajnálatos valóban, amit írt... és az még sajnálatosabb, hogy nekem is egyet kell értenem az előttem szólókkal.

Feltehetőleg Önnek meg lennének kapcsolatai pl. arra, hogy a részeg anyukától elvegyék megvert gyermekét, egy boldogabb jövőbe reményében... vagy, hogy az Ön gyermekének a ruháit odaadja Bélukénak, hogy legyen mit felvennie... Ilyenkere nem gondolt, mikor ezeket a sorokat leírta?!

Sjanálatos, hogy valóban ennyire figyelmetlen... sezzel ami a elgrosszab... a kormányt!!!
járatja le....

Tisztelettel, s köszönöm, hogy elolvasta levelem Müller Anna Ráhel
2007-03-21 19:00:59

Per Olaf

Nem sok szociális érzékenységet olvastam ki írásából. A HACCP kívánalma is ellent mond a társadalmi igazságosságnak: túlzott bürokratizmus, amelyet kisebb egységek nem tudnak finanszírozni; a túlsteril környezettel pedig biztosan súlyosan többszörös allergiás gyermeket fog felnevelni - lehet, hogy van a gyógyszerpiacon is érdekeltsége? Az emberség többet és a "csili-vili" luxusellátásnál!
2007-03-21 17:39:42

Kriszti

Kedves Zsauzsa!
igazat adok Neked!Azt a helyet, ahol gyermekünk majd a napjait tölti nagyon gondosan kell kiválasztani!És a legfontosabb szempont a gondozónő!És természetesen az is nagyon fontos, hogy milyen gyerekek vannak a csoportban.Akinek mindegy, hogy kikkel van együtt a gyereke egész nap(netán olyan gyerekekkel, akik az Ő csemetéjüket veri),az nem egy érző szívű anya!Nekem nagyon fontos, hogy a gyerekem jól érezze magát napközben!
Úgyhogy fel a fejjel, és sok sikert!
Kriszti
2007-03-21 16:49:32

Daniella

Kedves Zsuzsa!
Elolvastam az írásod és azt kell mondjam van ám amivel egyetértek!
Pl ahova a nagyobbik lányom járt oviba, a csoport fele kisebbség ami nem lenne baj, ha nem lennének primitívek!!! Márpedig azok! A lányom tőlük jót nem tanul, ezért át is irattam egy másik oviba. INkább hordom naponta több kilómétert arrább, de ne a csúnya beszédet a viselkedni nem tudást szívja magába élete első meghatározó 6-7 évében! És a a dúrva, hogy sok szülő valóban hordja betegen a gyerekét az oviba és az óvónéni nem MER szólni érte, mert félnek, hogy jön a család és meglincselik! Járt már a lányom csoportjába ótvaros, hetekig fejtetves, bárányhimlős gyerek akit az óvónő nem küldött haza....mert nem merte!!! Úgyhogy én bizony tökéletesen megértelek ezen a téren!
Ami a játszótereket illeti, sztem nem nevelheted sterilen burokban a gyerekedet! Nyilván nem egészséges ha kutyagumiba botlik az ember, de alapvetően nem a játszótereket kéne lefedni, elkeríteni, hanem a kutya és macskatartókat kéne EU-s szintre felnevelni, hogy na a homokozóba szarassák a dögöket....! Na ezen dolgozhatsz majd ha kineveznek szóvivőnek :) ha kell segítek :)
A jól szituált szülők pedig nem feltétlenül inteligensek. Láttam én már gazdag szülőt a játszótéren aki úgy beszélt a gyerekével mint szódás a lovával, és olat is, aki bár szerény körülmények között egyedül nevelte a gyerekeit,de azok a gyerekek tiszták voltak, rendesek, szófogadók, inteligensek- le a kalappal előtte....- Úgyhogy én nem általánosítanék, vannak 6 diplomás bunkók is, hú demég mennyi :DDDD
2007-03-21 14:24:59


Név:
E-mail cím:
Két szám összege: tizenkilenc meg egy =
HOZZÁSZÓLÁS:

BLOG LEÍRÁSA

MAGAMRÓL

ARCHÍVUM

ÜZENŐFAL

2007-05-30 10:29:10 dia* Én még csak most olvastam ezt a 3 bejegyzést, nem tudom valamelyiken - bölcsisen? - történt e változtatás, de nem értem a többséget...Miért lesz attól sznob valaki, mert olyan körülményeket keres a gyermekének, amilyenben ő is szívesen eltöltené a napját?!
És miért sznob? Szerintem "csak" igényes! Igenis alaposan kell kiválasztani a játékokat, a játszóteret a bölcsit, és a higiénia a minimum, amit én is elvárok. Persze vannak olyan szülők is, akiket nem érdekel, hogy a gyermekük a minél olcsóbb, műszálas ruhát hordja (hiszen hamar kinövi)amibe folyton beleizzad, mindegy milyenek a játékok...Engem sokkal inkább ez háborít fel, mint egy igényes, odafigyelő anyuka, akinek nem mindegy, hogy a gyerkőc hogyan tölti egész napját.

2007-05-30 10:12:03 marge Én kérek elnézést, hogy ebben az országban lehetséges az, hogy olyan gyereket vigyenek bölcsödébe, akit vernek a szülei, alkoholista az anyja vagy csak egy váltás ruhája van. Ez felháborító. Még a végén a bölcsödei nevelés hatására jól szituált ember lesz belőle és akkor jaj neked, Szent István-park!
Elitképzést a bölcsiben is, ne csak a felsőoktatásban!

2007-05-22 08:20:49 R Akárhogyis a Zsuzsa a valóságot írta le, a szomorú valóságot és tényeket...

2007-05-22 08:19:31 R Akárhogyis szídják a hozzászólók, Zsuzsa a valóságot írta le, ami igen szomorú...

2007-05-20 19:29:04 bela Adamnak Los Angelesben
4 eve elsz az USA-ban es ekkora baromsagot kepes vagy leirni, hogy a jobboldal teszi tonkre az orszagot. Kisbaratom felvilagositanalak. En 20 eve elek Kaliforniaban es a "baloldal" whatever that means mainly gangsters miatt. Annyi eszed lehet, mint egy haromnapos csibenek es sok sot nem fogsz megenni az Egybesult Allamokban amennyiben nem jon meg az eszed. Te azert elsz itt, mert a kommunista/zsido tarsasag tonkretette a hazadat kisbaratom. Nem a szelsojobboldal. Olvasgass egy kis tortenelmet, talan kikupalodsz.
bela varga

2007-05-17 07:59:55 Az egészben az a legszebb, hogy mások nyomorúságáért önmagát sajnálja. Szegény Demcsák Zsuzsa, miket kell elviselnie...

2007-05-05 21:49:48 Copinger Kedves Demcsák Zsuzsa!

Kedves jelenségnek ismertem meg a tv-n keresztül, így örültem, hogy egy kellemes leány lesz a kormányszóvivő.

Ám olvastam a blogját. Azon is A bölcsi-keresés kálváriája illetve a Játszóterek világa című postot és megdöbbentem...

Ön azt írta, hogy "A mi esetünkben a kiválasztott park a Szent István park, ami szép, gondozott, tiszta és jól szituált szülők látogatják csemetéikkel."

Elgondolkoztam. Azon, hogy mi – tehát én, illetve a családom - hogyan is vagyunk "szituálva".
Én segítő szakmában dolgozom, három diplomám van, és jelen pillanatban is tanulok. A felségem egyetemen tanít, túl van a Ph.D-n, tehát doktorált egy tudományágból, annak kiemelkedő szakembere, és ezt oktatja egy egyetemen.
Eléggé sokat tanultunk, minden értelemben értelmiséginek definiálnám magunkat. Emellett rendkívül sokat dolgozunk mind a ketten.
Ezzel együtt nem kaptunk szülői támogatást, és a fizetésünk is eléggé alacsony.
Ilyen módon több éves spórolás után vásároltunk egy külvárosi panellakást, ahol nagy valószínűséggel az egész életünket fogjuk leélni. Természetesen hitelből vásároltunk, és bizony 25 éven keresztül fogjuk minden pénzünket a hitelre fizetni, nyugdíjas éveink elejére már valóban miénk is lesz a lakás.
A gyermekeinket bölcsödébe és óvodába is természetszerűen a környékre fogjuk beíratni, illetve a környékbeli játszótereket fogjuk használni..

Ha magunkra gondolok, akkor úgy látom, hogy nem vagyunk jól szituáltak.

Átgondolva azt, hogy igen sokat tanultunk, és igen sokat dolgozunk, rendkívül dühítő és elszomorító az, hogy ezek után oda jöhet valaki a játszótérre, és különbséget tehet köztem, a feleségem és gyerekeim, illetve és önmaga és a gyereke között csak azért, mert ő "jól szituált" mi meg nem.

Azt gondolom, hogy mi szellemi és lelki értelemben igen jól szituáltak vagyunk.

Ön viszont a leírtak alapján valószínűleg gazdaságilag igen jól szituált, ámde lelkileg és szellemileg egyáltalán nem jólszituált!

Azt is gondolom, hogy ha a gyermekemmel egy óvodába jár az Ön gyermeke, akkor bizony az Ön gyermeke rosszabbul szituált gyermekek közé jár. Hasonlóképpen, ha közös homokozóban homokoznak a gyermekeink. Ez mindenesetre semmilyen szempontból nem árt az Ön rendkívül jól szituált gyermekének.

Ezzel szemben az, ha abban az országban, ahol én élek, egy olyan személy képviseli a kormányt, aki szellemileg és lelkileg „nem jól szituált” az számomra, számunkra, és leginkább a kormány számára rendkívül veszélyes, egyébként meg szomorú dolog.


Ön a kormány szóvivője, Ön bármit mond, azzal képvisel egy értékrendet, képviseli a kormány értékrendjét, véleményét.
Ha ön a kommunikáció szakértője, - vagy legalábbis mint kiderül művelője, - akkor hogy gondolhatja, hogy bármit is el fogok hinni, vagy pláne el fogok fogadni abból amit mond, ha azzal kezdi, hogy kifejezésre juttatja, hogy mélységesen lenéz engem, és a magam fajtáját?

Egyébként ne aggódjon, holnap március 15-e, és így vagy úgy, de mindenki arra fog figyelni, így ezt, és az ehhez hasonló írásokat a blogjáról csak kevesen fogják olvasni.

Most nyilván azt gondolja, hogy ártatlanul bántják néhány véletlenül leírt szó miatt. Nyilván nem is tennék ezt bárkivel, viszonylag ritkán szokták az emberek egymás blogjait kritizálni, csakhogy Ön jelenleg kormányszóvivő, a kormány szóvivője, a kommunikáció szakembere. Ez az ami miatt számon kérhet bármi, amit nyilvánosan mond vagy ír.

A lelki és szellemi szegénységéről pedig nem biztos, hogy Ön tehet. Ahogy a homokozóban játszó gyermek szülei sem mindig tehetnek arról, hogy nem szituáltak megfelelően ahhoz, hogy méltóak legyenek az Ön gyermekével játszani.

Blogot írni nyilván jó, és egy anyuka ha leírja, hogy éppen mi történik vele, és a kisgyerekeivel, az az esetek többségében szimpátiát kelt.
Ez a cél nem sikerült jelen esetben.

A politikai marketing szempontjából természetesen mindig az a lényeges, hogy mi az amit az emberek látnak, mi az amit az emberek megjegyeznek, illetve mit mivel kapcsolnak össze.
Jelen esetben az volt a cél, hogy a kormányszóvivő emberi oldalát lássuk.

Ez a cél nem valósult meg. Az eredmény az, hogy az érződik, hogy a kormányszóvivő lenézi az emberek egy részét, illetve megkülönbözteti magát az „alantasabb” társadalmi rétegektől. Ilyen módon ez az eszköz fordítva sült el.

Az, hogy a politikust emberközelivé kell tenni Gyurcsány Ferenc blogjának is az egyik fő célja. Gyurcsány Ferenc blogján rendszeresen megjelennek személyes írások, így a gyermekeiről, feleségéről, Totó kutyájáról is, illetve a politikai, közéleti témák mellett olvashatunk számos egyéb személyes vonatkozású témáról is, pl. arról, hogy éppen kivett egy könyvet a könyvtárból, vagy hogy kinek drukkol a Megasztárban.

Üdv.: Copinger

2007-04-23 13:03:06 Beeg Hát úgylátom tényleg "folytatja", csak még nem jöttem rá mit. Vagy talán mert nem lett szóvivő így már nincs olyan nagy kedve a pórnéppel kommunikálni? Egyébként teljesen megértem, nincs ezzel baj, csak akkor nem is kellett volna belekezdeni a blogolásba és semmiképp nem azt írni, hogy "folytatom"! Kicsit bosszant már ez a hülyének nézés ami megy ebben az országban.

2007-04-19 13:56:35 Egy valaki Hónapokkal ezelőtt figyeltem fel Önre az Echo tévében vezetett gazdasági műsort. Értelmes, csinos hölgyet láttam ott, aki ráadásul tetszik is nekem. Mondom ezt 50 éves fejjel a hátam mögött. Sajnálom a politika területére való tévedését, de higgye el, az nem az Ön világa.
Sok sikert az élet más területén.

2007-04-18 12:39:57 peti Kedves Zsuzsa!!!

Nagyon tetzsett az atv-n látható riportja, most sajnálom igazán, hogy nem ön lett a kormányszóvívő:( tudom milliószor mondták már, de tényleg ne törődjön a kritikával, ön kedves, aranyos stb... legalább is a tv képernyőjén keresztül ez jön át, és szívből remélem, hogy ez nem csak a látszat... de szerintem nem... szóval nevelgesse a gyermekeit, hagyja a politikát, és folytassa a televíziózást! Ön egy igazi karakter, akire szükség van Anettka, Claudia és a többiek mellett (vagyis velük szemben)...
szóval sok sikert a jövőhöz, jó ovikeresést stb.stb.
minden jót!!!44

2007-04-12 10:28:37 rajongó(?) milyen kár, drága Zsuzsika, hogy mostanában megfoszt minket magvas mondanivalóitól. Pedig mennyire érdekelne minket, hogy mit vásárolt mostanában, hol üdült,milyen kozmetikumokat használ, kikkel barátkozik a felső tizezerből, stb.

2007-04-07 12:40:06 zina33 udv mindenkinek, most olvagattam a hozzaszolasokat, es nehanyon jokat derultem. CLAX irasa fergeteges, ahogy ironizalta a helyzetet, sajnos jonehany ujgazdag nem a foldon jar, en csak sajnalom oket... s teged is Zsuzsa, kisszeru, ures eletetek miatt...

2007-04-06 21:35:03 laciguru Kedves Zsuzsa!
Az ember elete nem szol masrol csak sajat magarol. Neha nyerunk, neha veszitunk, de sokkal fontosabb, hogy, hogy eljuk meg a dolgokat. Persze az ember minden szinten szeretne megfelelni az eletben, de ez nem mindig lehetseges. Amikor Havas a Naploban azt mondta, hogy tonkretettek az eletet, nevettem, mert, hogy is lehetne egy csinos nonek, akinek csaladja, penze es gyonyoru gyerekei vannak tonkretenni az eletet. :-) A masik dolog, hogy ha pereskedik azzal csak maganak okoz nehez napokat feleslegesen.Kivel is harcol? Szerintem nem eri meg... Igazabol az a fontos, hogy az ember mit gondol magarol, kiegyensulyozott es boldog legyen. A tobbi mellekes.;-)

2007-04-05 22:33:25 guf Na, zsuzsi, folytassad... :-)

2007-04-05 21:12:46 Adam Tisztelt Zsuzsa,
Először is engedje meg, hogy gratuláljak önnek, ugyanis nem elég, hogy gyönyörü és boldog anyuka, de még sikeres is.
Sajnos nagyon kevesen mondhatják el mindezt önmagukról magyarországon.
Én 24éves vagyok és 4éve az egyesült államokban élek, azért döntöttünk igy mert a magyarországon érezhető szinte fullasztó IRIGYSÉG tönkretette volna a családunkat.
Szánalmas amit rengeteg (elsősorban szélsőjobbos = fideszes) ember müvel ma magyarországon. Számukra mindenki aki sikeres az potenciális ellenség.. mindezt más nyugat-europai országban példaképknek tekintik, de nem magyarországon... Örülök neki, hogy Ön ugy gondolta ebből inkább nem kér, és éli boldogan az életét politikamentesen.
Kivánok Önnek a Sok Sikert és Boldog Életet.

YOU KNOW YOU ARE AWSOME WHEN PEOPLE YOU DONT EVEN KNOW LOVE YOU AND-OR HATE YOU. AAAND JUST FUCK THE HATERZ, THEY ARE ALL JUST PATHETIC LOOSERS...
xoxo
Adam from L.A.

2007-04-05 13:06:24 Mészi Hát most padlót fogtam. Ismét megerősödött bennem az elhatározás és a tapasztalat, hogy útálom a magyar elitet. Remélem a többség velem van.

2007-04-05 12:51:43 Galamb mindenkinek egyenlően jusson?? te jó ég ne térjünk már vissza bizonyos rendszerekhez. Kicsit gondolkodjanak már el azon, hogy miket írnak le ide olyan nagy bizonyossággal. Azt hiszem mindannyiunknak objektívabbnak kéne lennie, nem pártállás alapján megítélni másokat, és Demcsák Zsuzsát nem 3 blogjegyzet alapján kikiáltani az ország leggonoszabb nőjének. Aki ezt teszi, az vagy unatkozik, vagy mérhetetlen sok utálat van benne a saját boldogtalansága miatt. Inkább ez ellen próbáljanak tenni, és ne másokat hibáztatni az anyagi-szociális létük minősége miatt.

2007-04-05 12:49:29 Chö! Finnyás városi népk! :) A bárányhimlőn előbb-utóbb mindenki átesik. Nem hímestojás az a gyerek! Én kiskölyök koromban egy fadarabbal kapartam le a baromfipiszkot a meztelen talpamról. Még is itt vok :)

2007-04-04 11:11:43 Virág Szia!

Ne keseredj el, én a beszoktatás első hetét végigbőgtem.
Aztán rájön az ember nem cukorból van a csemetéje, nameg nagy örömmel várja mikor mehet végre bölcsibe.Én akkor jöttem rá,ami nekem jó nembiztos ,hogy a gyereknek is jó.Egyébként tényleg egy kicsit sznobnak tűnsz az írásaid alapján,de könyörgöm az vesse rád az első követ akinek nics hibája.

2007-04-03 21:14:30 PCman Jujj kapitány!!!
Ne keresztényezz, paraszt!

SZÓLJ HOZZÁ!

Név:
E-mail:
Két szám összege: 6 meg 17 =:
HOZZÁSZÓLÁS:
© StoryOnline 2007